10. 6. 2023

Další tunel v dopravním podniku? Půl miliardy za marketing, stojí v Láskově analýze

Advokát Václav Láska narazil při kontrole marketingových služeb v pražském dopravním podniku na předražené smlouvy a také na kontrakty, u kterých existuje podezření, že podnik zaplatil, ale nic nedostal. Láska proto doporučil podat další trestní oznámení.

Když v roce 2007 nastoupil do čela pražského dopravního podniku Martin Dvořák, rázem se více než desetinásobně zvýšily náklady na marketing. Tvrdí to bývalý elitní detektiv a nynější advokát Václav Láska, který v posledních týdnech v největší městské firmě posuzoval vybrané smlouvy na podezřelé zakázky.

Marketing je tak podle Lásky další oblastí, odkud se z DPP cíleně vyváděly miliony korun a kam by mělo směřovat trestní oznámení. “Ano, jde skutečně o oblast, kde by podle mě měla být trestní oznámení podána, ale zatím nebyla. Zda se tak stane, musí rozhodnout vedení dopravního podniku,” řekl Láska serveru IHNED.cz.

Podle Lásky za náhlým zvýšením výdajů stojí promyšlený systém na vyvádění peněz z firmy k úzké skupince lidí.

  Plné znění textu: Další tunel v dopravním podniku? Půl miliardy za marketing, stojí v Láskově analýze

 
error: Alert: Content selection is disabled!!